Sunday 28 September 2014

Cara Buat Pendapatan Sampingan

Assalamualaikum.

Sebenarnya macam-macam cara nak jana pendapatan sampingan. Ada cara senang dan ada cara susah. Bagi saya saya nak cara senang. Bukan nya saya pemalas tetapi memilih cara yang innovatif dan terbukti. Saya pilih Tune Talk Tone Excel Referral Program (TTTE) dan saya mengajak anda untuk menyertai saya. Hubungi saya sekarang.

Cara buat duit dalam TTTE ini memang mudah dan berterusan seumur hidup malah boleh diwarisi.
Punca duit masuk ke akaun bank anda adalah seperti berikut;
1. Fast Track Bonus (bila orang join, anda dibayar)
2. Komisyen Top Up (bila orang top up, anda dibayar)
3. Cash Back Bonus (bila anda sendiri top up, anda dibayar)
4. New Year Bonus

Antara kebaikan yang lain;
* Anda boleh MENGEKAL NOMBOR LAMA jika mahu
* Jika anda top up RM30 anda akan mendapat EXTRA RM10 menjadi RM40
* Jika anda top up RM50 anda akan mendapat EXTRA RM20 menjadi RM70
* Anda akan mendapat poin yang boleh ditukar dengan TIKET KAPAL TERBANG AIR ASIA.
* Anda boleh top up dimana ada jual top up, disitu ada jual top up TuneTalk
* Service Provider adalah TuneTalk dan prasarana Celcom
dll

Usah risau saya akan bimbing anda untuk buat biz TTTE ini. Ia mudah dan memang bebaloi.

Orang yang berjaya akan cepat bertindak tetapi orang yang gagal hanya melihat ke atas kejayaan orang lain tanpa membuat apa2 walaupun pendapatan tak seberapa.

Buat Aje!

No comments:

Post a Comment