Thursday 2 October 2014

Pendapatan Sampingan

Assalamulaikum.

Ada juga orang yang kurang minat kepada Tone Excel kerana ia menggunakan sistem pre-paid. Pada pendapat mereka, ini akan menambahkan kerja dan seterusnya menyusahkan. Saya tahu kerana saya sendiri memikirkan begini semasa saya diperkenalkan kepada Tone Excel!

Sebenarnya, pendapat ini kurang tepat kerana situasinya kini sudah amat berlainan dari dulu. Beberapa tahun dulu, ianya memang agak menyusahkan jika anda menggunakan sistem pre-paid. Ini adalah kerana tempat untuk membeli top-up adalah terhad.

Sekarang dah lain. Segalanya mudah. Hari ini, kita boleh buat top-up di RIBUAN tempat. Ini termasuklah Giant, Mydin, 7-11, Tesco, Econsave, Courts, MyNews, KK Supermarket, stesen minyak, 99 Speedmart, SEnQ, Onking, kedai handphone dan boleh dikatakan semua tempat yang menyediakan servis top-up.

Kita juga boleh buat top-up melalui online dengan menggunakan Maybank2U, CIMB Clicks, ePay dan banyak bank lagi. Proses ini akan makan masa hanya seminit dan anda tidak perlu meninggalkan rumah anda!

Bagaimana cara nak daftar KLIK DISINI.

Ketiga, Tone Excel juga menyediakan servis auto top-up, iaitu syarikat akan menolak bayaran top-up daripada komisen yang kita perolehi secara automatik setiap bulan. Ini bermakna kita tidak perlu buat top-up secara manual atau pun ingat untuk membuat bayarannya lagi. Semuanya berlaku secara automatik!

Poin keempat dan yang amat penting ialah anda membayar apa yang anda gunakan sebenarnya apabila menggunakan sistem pre-paid. Sebagai contoh, jika anda top-up RM50, anda akan gunakan kredit itu sampai habis.

Ini tidak semestinya berlaku jika anda menggunakan sistem post-paid. Kebanyakkan sim kad post-paid menggunakan sistem pakej: RM100, RM200 atau sebagainya. Anda perlu membayar bil pakej sepenuhnya walaupun anda menggunakan hanya 80%, 60% atau kurang daripada 50% airtime sebenarnya! Ini bermakna anda sudah kerugian apabila ini berlaku, dan ia amat sering berlaku! Saya tahu kerana ini sering berlaku kepada saya semasa menggunakan sistem post-paid dahulu!

Pendek kata, sistem pre-paid adalah sesuatu yang positif hari ini!

Ini semua bermakna yang anda tidak punyai sebab untuk tidak bersama-sama team kamikerana Tone Excel menggunakan sistem pre-paid lagi.

Join Tone Excel sekarang dan nikmati kemudahan yang ditawarkan oleh sistem ini!

Bagaimana cara nak daftar KLIK DISINI.

HANYA dengan MODAL serendah RM90, perkenalkan Program Simkad ToneExcel ini kepada rakan-rakan anda. Setiap kali mereka top-up, anda akan dapat duit. Lagi banyak rakan anda top-up, lagi banyak anda dapat duit. Tentu best kan!

Jangan bertangguh. Benda baik kene dipercepatkan.

Jom join dan ......

Buat Aje!

Bagaimana cara nak daftar KLIK DISINI.



No comments:

Post a Comment