Wednesday 17 September 2014

Kenapa Anda Patut Menyertai Tone Excel

Sebenarnya ada 4 sebab utama kenapa anda patut menyertai program Tone Excel ini;

1. Pasaran Yang Besar
Semua lapisan masyarakat daripada budak sekolah hingga ke warga emas - menggunakan handphone. Dan jika anda masukkan rakyat asing yang tinggal di Malaysia sekali, target market sim card mencecah 25 juta! Ini jumlah yang amat besar sekali yang bermakna peluangnya amat cerah.

2. Modal Yang Rendah 
Banyak perniagaan memerlukan modal yang banyak, yang selalunya masuk ribuan dan malah puluhan ribu ringgit. Modal yang anda perlukan untuk menyertai Tone Excel hanyalah RM90! Ini bermakna SEMUA orang boleh memulakan perniagaan ini.

3. Ilmu Perniagaan Yang Minimum
Untuk anda menjadi usahawan yang berjaya, anda  perlu mempunyai banyak ilmu perniagaan. Ini termasuklah kepakaran menjual, menguruskan akaun, operation management, memilih pekerja dan juga undang-undang yang melibatkan perniagaan. Semua kepakaran ini memerlukan masa, tenaga dan kos untuk dipelajari. Anda tak perlu semua itu untuk berjaya dalam perniagaan Tone Excel! Apa yang anda perlukan hanyalah kerajinan mencari klien dan menjual. Ini bermakna yang peluang untuk anda berjaya dan dalam masa yang sama mencapai pendapatan yang lumayan dalam masa yang singkat adalah amat tinggi sekali.

4. Kerja Follow Up Yang Minimum
Inilah sebab utama mengapa saya menyertai Tone Excel. Saya rasa ini juga merupakan sebab anda untuk menyertai. Selepas menjual sim card kepada klien, kerja follow up dengan klien tersebut adalah amat minimum. Dia akan memerlukan panduan daripada anda hanya selama lebih kurang seminggu sahaja. Lepas itu dia tak 'kacau' anda lagi. Ini tak akan mengganggu pekerjaan anda.

Marilah bersama-sama membina pendapatan pasif untuk kebaikan diri sendiri, keluarga dan masyarakat.


No comments:

Post a Comment